fredag 23 januari 2009

Vinter


Ja, så har det blivit vinter (igen!!). Inatt har det snöat och så här juligt ser det ut på altanen då! Varför är inte julafton i januari? Det är ju aldrig snö i december!


Jobbar i helgen, tycker att det känns som jag ALLTID jobbar helg just nu. Lite trist faktiskt.

Appropå jobb så vet jag fortfarande inte hur jag ska göra efter 10/2.....eller jo, jag kommer att jobba som timanställd på sjukhuset här hemma hela februari.
Men sen då? Ska jag åka till Norge eller ska jag vara hemma och hoppas på jobb? Har förhandlat upp timlönen så jag tjänar inte så mycket på att åka iväg....och jag älskar ju mitt hem...!
Men det kan ju vara spännande att åka iväg, mannen är ju ändå inte hemma så mycket i vår.
Tänk om någon bara gick in och bestämde åt mej, så SKÖNT!!

6 kommentarer:

  1. Svåra val.
    Tack för kommentarerna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du jag vet inte om det är gott :) Har inte testat det innan. Men jag får återkomma till dig om hur det smakade. Kanske inte alls känner någon smak med tanke på halsen ;) Men vi får se.
    Ja du ett svårt val du har framför dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag jobbar också i morgon! Verkar som vi har samma schema :0)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj vilket svårt val, hoppas du kommer på vad du vill göra :)
    kram

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker vinterbild!

    SvaraRadera