tisdag 13 januari 2009

Ny semesterbild...


Ok, jag kanske inte tog den bild där jag ser som fetast ut...lägger därför upp en ny så att ni bättre förstår varför jag inte är nöjd med min vikt!!

Har jobbat ikväll, tycker det är lite trist att det känns så kul på jobbet nu när jag sagt upp mej...vore liksom lite skönare att lämna ett sjunkande skepp istället för ett kryssningsfartyg!

Maten har funkat perfekt, men jag är hungrig! Så, god natt god natt, nu borstar jag tänderna och hoppar i säng!

4 kommentarer:

  1. Smart drag det där med tandborstningen! Jag ska gå och borsta bort Jellybeansmaken (*Ooooops!*) och också krypa till kojs.

    God natt!

    SvaraRadera
  2. Alltså.....vilken min du har på den där bilden....hahahahihihi..../V

    SvaraRadera
  3. Det är säkert ditt undermedvetna som bara ser det positiva med ditt jobb nu när du ska sluta. Så var det för mig när jag sa upp mig från TV4. Helt plötsligt kände jag mig osäker. Det var ju faktiskt inte illa...å alla arbetskamrater...osv.

    Lita på ditt beslut du!

    Jag förstår varför du vill minska i vikt. Men en tjockis är du verkligen inte!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Instämmer med Annas kommentar angående att du inte är en tjockis i mina ögon :0)

    SvaraRadera