torsdag 8 januari 2009

Jobb!

Nu tror jag att jag bestämt mej ang jobb efter den 10 februari!
Drar nog västerut till Bergen och jobbar där i två veckor, sedan hemma i två veckor och så vidare. Under mina veckor hemma hoppas jag på timvik på akuten, IVA och ASIH.
Det här upplägget tror jag att det blir, är 95% säker nu! OM inte drömjobbet (50000:-/mån, tjänstebil, 10 v semester och tre dagars vecka) dyker upp! Ska också på en intervju nästa vecka, därefter får jag se.
Men, hmmmm.....hur ska det gå med vv i Norge? Någon som vet om det finns där? Annars kanske det är en tanke, att starta upp vv i Norge! De är väl tjocka där med?

4 kommentarer:

  1. Inget liv för mig. Att jobba två veckor här och två veckor där.

    Jag är för hemmagrodd och så är min fritid viktig för mig.

    Hoppas du känner att du väljer rätt.
    Det går säkert bra utan VV också.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Viktväktarna finns väl över hela världen? Weight watchers...u know...

    SvaraRadera
  3. Klart VV finns i Norge! Men deras program ser antagligen lite annorlunda ut än det svenska. De har ju lite andra matvanor än svenskarna och VV nationalanpassar alla program. sorry :)

    Om VV är din metod skulle jag fundera på att köpa deras distansmaterial istället. Enklast är förstås att prata med VV-konsulenten.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Kolla om Itrim finns i Norge. Dom kan jag verkligen rekommendera! Just långsiktigheten... och förändringen av beteenden, som tar TID!

    SvaraRadera