fredag 9 januari 2009

2008 årsbokslut- del 1

Tänkte summera 2008 i ett antal listor, här är första:

Bästa köp 2008

  • min skinnjacka, längtar tills det är dax igen!
  • min handdammsugare, lika bra som en centraldamsugare!
  • min svarta friis & company väska
  • min röda Odd Molly kofta som jag köpte för 1200 och sålde för 2200:-!!
  • min figurformare från Miss Mary
  • space savern, en förvaringslåda typ stor plastpåse som man gör vaccum i med hjälp av dammsugaren. Det får plats hur mycket som helst i en liten påse!!
  • min mobil

3 kommentarer:

  1. Jag har skinnjacka på mig året runt...eller mja...inte när det var 15 minus! :)

    Snyggt är det!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul lista!!! Bra idé!

    Space savern är också ett av mina bästa köp! Guuud vilken bra uppfinning!!!

    SvaraRadera