torsdag 22 januari 2009

I fas.


Ja, nu är jag i fas igen. Gick och la mej tidigt igår så idag orkade jag gå upp vanlig (ledig)tid, 07:30. Känner mej ganska pigg!

Ställde mej på vågen för att få lite förhandsinfo inför vägningen, det kanske inte blir så dåligt som jag trodde....återkommer med exakta siffror.

Dagens uppmuntran blev en beställning på de fina zinkbehållarna för tvättmedel, lite onödigt men ack så tjusiga de blir i min tvättstuga! Och i en fin tvättstuga blir det så mycket roligare att ta hand om tvätten, visst?!? (Bilden är från fridasgard.se)

Ikväll är det gratismatch, SSK- Rögle. Undrar jag om det hjälper för att få dit publik, det går ju liksom inte så bra för SSK just nu! Men det är klart, gratis är gott!! Kvalserien är väl iallafall ett fatum. INTE kul!

Nej, nu ska jag plocka sopor - sophämtning idag!

6 kommentarer:

  1. Önskar dig lycka till idag på vågen :) Blir säkert kanon bra.
    Jo träningen som fick det att rinna i fajset ;) Det var coreboll 30 min och sen ett pass step/styrka 60min.
    Hon kör nu blandat med styrka och step och styrka när "funktionell" som det så fint heter numera;)
    Och övningar där man tydligen ska förbränna en massa....och det är ju bra :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas vägningen går bra! Jag kikar bara in en snabbis mellan mötena...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Snygga burkar. Har du så där fint i tvättstugan? Vi vill göra iordning vår men det känns inte som högst upp på prioriteringslistan just nu (tur för då slipper jag köpa dom snygga burkarna utan kan ha våra gamla påsar). Hälsa Liv och Thorstein om du träffar dom på matchen ikväll!

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för dig.
    Åh vilka fina zinkburkar, jag älskar sånt där. Att piffa till hemma är det bästa som finns.

    Ja jag gick bara en LITEN promenad i förrgår då jag inte mådde så bra men jag ska komma igång igen. Det är bara att motionera motionera motionera :o) Jag behöver energin och så är det lite som en drog för mig.

    Lycka till sen nu!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det går säkert bra. Det spelar igentligen ingen roll vad vågen säger. Du vet ju själv hur mycket du fuskat och ju mer du fuskat ju sämre brukar det gå på vägningen.

    Jag får en riktigt flashback på hur jag själv var för ett år sedan. Fuskar och så ljuger jag för mig själv. Nu fattar jag inte men det var ju då uppgången började igen.

    Nu ska jag vara ärlig mot mig själv och det är bättre att äta onyttigt en dag och resen nyttigt om man nu behöver det.
    Lycka till idag.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefina zink burkar! Åhh vad kul du kommer att ha nu i tvättstugan :0)

    SvaraRadera