måndag 12 januari 2009

Det jag vill ha...

...här är min önskelista (STORA dagen är ju snart!)
  • zinkbehållare för tvättmedel, color & white
  • botox eller restylane (ja, det är på riktigt!!!)
  • presentkort på stadium
  • presentkort på skönhetscirkeln eller skogshöjd i S-tälje
  • Champagne, gärna gula änkan.
  • stödstrumpor, svarta extra vida, strl 37. Finns på apoteket.
  • biljetter till Bandit awards den 30/1 på Tyrol, Gröna Lund. Marie eller Maria H, följer ni med?
  • Efva Attling ring, OVANLIG!!

Ja, det är väl det jag behöver...

2 kommentarer:

  1. Har också en STOR dag på G! Min önskelista;
    * Resa till storstad eller spa
    * Symaskin (har tänkt börja med något jag slutade med för lääääänge sen...)
    * Stort rött fat runt Mateus
    * Plastmatta Pappelina i grönt, vanilj och turkos
    * Ny handväska & plånbok
    * Smalare vader... (Yeah, right!)

    SvaraRadera
  2. Samma här, snart dags. Jag vill ha:

    * Ipod Nano
    * Tofflor
    * Presentkort i klädaffärer
    * Pengar till Maltaresan

    :)

    SvaraRadera