fredag 30 januari 2009

Fyra dagars ledighet!!

Ja, det har jag att se fram emot! Och det behöver jag, börjar känna mej stressad för att jag jobbat så mycket, och säkert är allt det här med jobb i framtiden och ffa det senasten som hänt på jobbet en bidragande orsak!

Såg på programmet igår och blir så ledsen, varför hänger man ut sin arbetsplats och kollegor kollektivt när det egentligen handlar om en persons åsikt om en annan? Är fem minuter i rampljuset verkligen värt det? Jag vet att jag kommer att ha svårt att vara mitt normala jag på jobbet den närmsta tiden, trots att jag inte har något att skämmas för eller dölja!

Ikväll blir det iallfall bara roligheter! Bandit Rock Awards på Tyrol med mannen. Det ser jag verkligen fram emot! Och imorgon parmiddag hos vänner, inte dumt det heller!! Och på söndag ska det kanske bli sol!! Wow, vilken helg!!

P.S Träningsvärken är ÄNNU värre idag!! Det blir med andra ord inga klackstövlar ikväll...!

8 kommentarer:

  1. Vet inte kutymen hur man svarar på blogginlägg men jag svarar väl i din blogg.
    Hos oss har också timmisar högre timlön än fasta. Å andra sidan har våra fasta syrror en riktigt bra poängmodell. Detta bla pga pensionen/sociala avgifter och att man inte tar risker dvs presterar dom inte så får dom inge mer jobb. Dessutom är det helst plötsligt mindre behov och timmisarna får inte en timme på flera månader. En fast anställd kostar ju massor om hon blir sjukskriven, en timmis inget!
    Kul att gå ut på galej i kväll. Vi skall till Stockholm i morgon och äta middag med Henkan och Fia, kul.
    Jag fick massa material hos VV. Läser det flitigt och för protokoll (men på löspapper, vill ju kunna spara poäng till helgen och ska därför börja fylla i det "riktiga" protokollet på söndag) Jag kan ju metoden sedan innan men då fanns ju inte DuoVal. Detta passar mig. Brukar inte laga så mycket efter deras recept utan göra om mina egna. I kväll vet jag dock inte vad jag ska laga...
    Ha en bra helg själv, jag ses gärna i veckan, kanske en prommis?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såg också programmet igår och förstår inte heller hur man kan hänga ut er sådär, hoppas allt kommer ordna sig för er. Ha en härlig ledighet nu! :) kram

    SvaraRadera
  3. Visst kan det vara svårt ibland att få i sig så stadig frukost så tidigt men jag har lärt mig att äta så på morgonen för det är ända sättet att hålla en bra nivå på förmiddagen och inte behöva stoppa i mig massa annat, och så är det väldigt gott också :D kram

    SvaraRadera
  4. Låter som du kommer få en rolig helg!!
    Ni kommer ju ha superkul ikväll det vet jag!

    Stackars dig och din träningsvärk, jag som tyckte att den såg riktigt illa ut igår! Hoppas den går över snart. Du får ta nån Voltarentablett och/eller Volatren salva så känns de kanske lite skönare :)

    Ha de bra!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hihi jag älskar träningsvärk ;) Härlig känsla*S* Men det är klart inte skönt att gå med klackar :)
    Ha det så trevligt i kväll
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ha en trevlig kväll nu och ta det lungt med kalorierna, kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas du njuter av kvällen. Det är du värd
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ahhh, 4 dagars ledigt! LYXIGT!

    Hoppas att ni får en härlig kväll och en trevlig helg!

    Stor kram till dig från mig :0)

    SvaraRadera