lördag 31 januari 2009

Jo då!

Jag är vaken, uppe och igång!
Strosar runt, tvättar, plockar och har det bra!
Igår var det en jättekul kväll! Bra musik och mycket glada människor, om än liiite för berusade mot slutet (inte jag alltså, utan de andra som var där!!). Vid midnatt var det nog och vi tog en taxi hem. Så, imorse var det upp som en lärka kl 9!

Idag ska jag och mannen spela badminton, vet inte riktigt hur det ska gå till med min träningsvärk (som dock är lite bättre idag). Får väl se till att ta alla bollar så jag slipper böja mej så mycket...
Sen är det lite hockey på TV innan det är dax för middag hos Peppe och Camilla. Camilla, du vet att jag viktväktar!!

Imorgon ska jag försöka pumpa igen, skam den som ger sig!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag :D
    kram

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är.
    Full fart verkligen :o)
    Ha en härlig lördag!
    KRAM

    SvaraRadera