fredag 9 januari 2009

Fredag

Idag är det fredag, en underbar dag tyckte jag när jag arbetade mån-fre...inte riktigt lika härlig dag idag när jag ska jobba hela helgen! Då är måndag den bästa dagen, ledig efter helgen!!

Men den här fredagen kan bli bra trots allt. För det första ser jag fram emot att jobba med mina Camillor. Det är alltid roligt att vara på jobbet när ni är där!
Det andra är att mannen kommer hem från Schweiz i kväll, och det skulle kunna vara en jättebra dag om han har med sig någon present hem....typ Lancomes mascara L´extreme, svart...eller någon fungerande antirynkkräm!! Vad som helst utom schweizisk choklad!!!

2 kommentarer:

  1. Kul att höra att det är fler som jobbar i helgen! Jag jobbar till 20 ikväll och även i morgon.

    Bra att du väljer att se det positivt!

    Trevlig jobb-helg!

    SvaraRadera
  2. Jag är ledig. Är glad för mitt jobb som endast är på vardagar. Sååå du får presenter. Coolt fast hur illa ligger han till om det är choklad. Värdens goaste för övrigt.

    Ha en bra fredag.

    SvaraRadera