måndag 12 januari 2009

2008 årsbokslut- del 3

5 saker jag är mest stolt över 2008:

  1. att jag har besegrat min panikångest och flygrädsla genom KBT
  2. att jag klarade sluttentan på anestesiutbildningen som var kl 09:00 dagen efter mannens 40-års dag...vi delade (nästan iallafall) på en bag-in-box och sjöng singstar till kl 03:30...
  3. att jag vågade ta steget och säga upp mej när jag inte var nöjd!
  4. att jag vågade hålla tal när Marie och Magnus hade sin bröllopsfest
  5. att jag vågade åka linbanan i Funchal, Madeira

3 kommentarer:

  1. Du kan verkligen vara stolt över dig själv, och jag gläds med dig!

    ... och självklart kommer du att klara vikten 2009!

    Du är allra bäst!

    //Kram från mamma

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Självklart kommer du fixa vikten med!!!

    SvaraRadera
  3. Jätteimpad över din lista! Framför allt detta med tentan. Jag har gjort min beskärda del av tentaskrivande så jag vet att det kan vara rejält utmattande att skriva tenta. Och då göra detta efter en kväll som denna?! *skratt*

    Hoppas mitt bokslut 2009 ser något ut som din lista. Främst inne på det där med att förändra arbetssituationen... Ha det bra!

    BTW: Jag gillade också den nya lampskärmen...

    SvaraRadera