onsdag 28 januari 2009

Hmmm

Jag kom just,på att anledningen att jag började blogga var att jag skulle vara hemifrån så mycket. Nu kommer jag ju att stanna hemma, ska jag sluta då?

Nej, det vill jag inte! Jag gillar att skriva av mej, det är ju för mej jag skriver även om jag tycker att det är hemskt roligt med alla som läser och kommenterar! Egentligen borde jag väl ha flera bloggar i olika kategorier, viktblogg, privatblogg, inredningsblogg etc. Men det har jag inte tid med, och allt är ju jag!!
Min blogg är min blogg, jag skriver om vad jag vill när jag vill.

Hoppas du vill fortsätta läsa!

5 kommentarer:

  1. klart vi kommer fortsätta läsa, vi läser ju nu, och du har ju inte ens slutat ännu. :)

    Jag har också gjort det där, klickat på din räknare och gått med på den där sidan, och försökt göra som det står. men de funkar ju INTE!! åh, ja hatar när jag inte fattar saker. om Peter råkar ha tid över och är hemma nån dag kanske han kan fixa min också om du får mina inloggningsuppgifter sen. för jag är ju med på den där sidan. Om han vill alltså.

    Jag vet att allt blir bättre, och att man kommer må bättre, jag har varit med om de här förut, fast då va jag mycket yngre och mycket mer omogen :) Den gången tog det mig nästan ett år att stå på benen igen, och det ska de verkligen inte göra den här gången hoppas jag. Det kommer jag inte tillåta.
    Trodde bara verkligen inte att det skulle bli så här. Det gör så ont! Han är ju mitt aldra bästa i hela livet. jaja.

    Hoppas du haft en bra dag!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag skiter i vad du skriver om. Jag kommer fortsätta läsa oavsett! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Ja det är ju kul att läsa om vad som händer i kvarteret....så man har koll på grannarna. Det är nog bra att man skriver av sig, det är faktiskt en liten dagbok så man kan gå tillbaka och kolla när gjorde jag det och det. Skriv på! kram

    SvaraRadera
  4. du får verkligen inte sluta blogga, du är ju en stor inspiration! tycker även om att du blandar lite, gör det mer intressant! kram

    SvaraRadera
  5. Du måste bara fortsätta blogga, ni är ju mina "bästa" kompisar nu..jag läser...Kram

    SvaraRadera