måndag 12 januari 2009

Ny lampskärm


på öppetköp. Hmm, svårt val.

7 kommentarer:

  1. Jag gillade den nya bättre...:)

    Smoothien brukar jag variera i det oändliga. Men jag har kommit på ett recept som jag gillar bäst:

    Yoghurt - valfri beroende på hur mycket socker/fett man vill ha i sig. Det fungerar även med filmjölk!

    Ett par matskedar frysta bär av valfri sort.

    En msk havregryn (för längre mättnad)

    Samt kanel. Eller kardemumma... Det är svingott!!! Sen mixar jag bara allt till en härlig sörja!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. jag tycker att skärmen var lite för mörk.

    SvaraRadera
  3. Håller med pillan om att den nya var mörk, men den var ändå skitsnygg så hade nog valt den ändå :)

    SvaraRadera
  4. nej den här var bättre än den beiga.

    SvaraRadera
  5. Tack för hjälpen!
    Jag har valt att återlämna de nya skärmarna...ska köpa likadana fast större! Tycker de är snygga men för små.

    SvaraRadera
  6. Den var jättevacker! Blir finemang!

    SvaraRadera
  7. Det blir kanonbra det med en större!

    Anna: Tack för smoothie tipset med havregryn och kanel eller kardemumma! Jag brukar ta linfrön i med...

    SvaraRadera