onsdag 28 januari 2009

Onsdag

Och jag är äntligen ledig!!
Har sovit länge och nu sitter jag bara och slöar med en kopp kaffe framför datorn. Dagen är helt oplanerad, kanske blir det lunch på stan och/eller träning, kanske inte...

Imorgon är det viktväktar vägning, enl min våg blir det minus även denna veckan! Håll tummarna!! Jag har dock fuskat med att räkna mina points, det är inte bra... Lovar mej själv att jag ska ta tag i det igen för jag vill verkligen gå ner i vikt!! Gillar inte valkar ovanför byxlinningen...

Och nu har jag bestämt mej gällande jobb!!
Jag blir kvar hemma! Det blir frilansning på sjukuset, jag kommer att få jobba hur mycket jag vill (eller lite...). Det käns bra att slippa åka iväg, mitt vanliga liv kan fortsätta! Och det det gillar jag!

6 kommentarer:

  1. Bra beslut tror jag. "Konstgjort" liv att jobba borta skulle jag tycka. Tänk på att kolla om de (arbetsgivaren) sätter undan till pensionen om du jobbar på timmar.
    Vad skönt med en ledig vardag!

    SvaraRadera
  2. Tack Maribel, tack så jätte mycket för det du skrev till mig. jag blir väldigt rörd när jag inser att folk verkligen bryr sig om mig. Det stärker så mycket att folk tror på mig, även om jag själv inte gör det just nu.

    Vad skönt att du kommer bli kvar på hemma plan. det låter som en bra idé tycker jag :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig lycka till på vågen i morgon :) Det går nog kanon ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Skönt att du håller dig hemma så vi kan dricka vin i sommar! Nej men det blir ju tomt utan någon i huset rätt över, grattis till beslutet, känns väl skönt?! kram kram

    SvaraRadera
  5. Hemma bäst. Så är det alltid. Ja jag finns här och kollar in dig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Men vad roligt att du kommer att vara kvar hemma! Inte for att vi ses sa himla ofta men det ar lattare att prata :-)

    SvaraRadera