söndag 18 januari 2009

Här är några bilder från igår, tyckte jag fotade massor....undrar med vems kamera...?

Jag poserar med presenten från Marie K-J....champagne och stödstrumpor! Snacka om glamour!!


Måste verkligen byta till en kamera med "antirödaögon" funktion!


Camilla O, jag och en liiiten del av Marie J



Världens bästa tårtdekoratörer!!



Pinglorna på IVA!
Kommer sakna er!


Marie visar hur man gör för att vara lika cool som hennes grabbar...medan Camilla E oroar sig för att dubbelhakan ska synas...


Åttiotalisterna Jessica och Mia.

Gloria, Tanja och Catta.


Pernilla Ö, Annelie, Maria, Caroline och Marie har "sådär" roligt....inte undra på det så mycket vin som är kvar i karaffen...!

Jag hade iallfall kul (min karaff var tom...)!
Tack allihop för alla presenterna, herre gud vad ni är snälla!
Och tack för all hjälp med disk, tårta, kaffe mm mm.....jag gjorde ju inget själv!







2 kommentarer:

  1. Åhh, det låter som ni hade en härlig kväll! Förstår att du är nöjd! Kul med så många bilder!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder. Ni ser ut att ha haft det jättekul, du är superfin :o)
    Jag gillar din stil.

    Kram

    SvaraRadera