söndag 25 januari 2009

Lugnt!

Ikväll är det lugnare här på jobbet, skönt!
Har precis ätit middag (rester från gårdagen) och passar på att blogga lite på rasten.
Idag har jag träningsvärk efter crossandet i fredags....så otränad jag är! Undrar hur det kommer kännas efter bodypumpen som jag ämnar att utöva minst en gång kommande vecka? Kan nog inte gå på ett par dagar efter så det gäller att planera!

Imorgon (läs inatt!!) drar mannen åter till joddlarlandet, känns inte som vi sett så mycket av varandera de senaste veckorna! Lite ensamt och tråkigt! Men, det är nog värre för honom, jag är ju i allafall hemma! Bland mina saker! Även om det är roligt att resa och bo på hotell så blir det nog tråkigt i längden!
Borta bra men hemma bäst!!

3 kommentarer:

  1. Håller med dig. Borta bra men hemma bäst. Skönt att vara hemma igen efter otroligt rolig helg.

    Ha en skön jobbarnatt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Definitivt borta bra men hemma bäst, tråkigt att vara ensam men desto roligare när det är ni två igen :)
    Hoppas jobbandet går bra.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Riktigt lyxigt med matlådor, här hinner det aldrig bli mer än de som ska ätas till lunch dagen efter :P

    Kram

    SvaraRadera