lördag 10 januari 2009

Suck!

Varför kan inte SSK bjuda upp till kamp, vilken ridå!! Kvalserien lär bli spännande....eller inte!

Det positiva ikväll är att maten jag lagade blev bra, kyckling med apelsin, vitlök och ingefära med råris, rödlök och röda bönor. Och till det en grönsallad och ett glas vin. Och det till en kostnad av 7,5 points!
Jag har points över, vet inte om det blir en liten skål med light glass eller ett glas vin till, får göra en för- och nackdelslista lite snabbt!

Imorgon jobbar jag fm igen, så det blir upp med tuppen kl 05:30. Kanske blir det en runda med stavarna efter jobbet, beror på vädret.
I veckan ska jag iallafall börja träna igen. Step up mån, body pump onsdag och fredag. Kanske dammar jag av motionscykeln också, vem vet?!?

Åhhh vad jag längtar till vägningen på torsdag!!

6 kommentarer:

  1. Hej! Vad gott det lät (middagen alltså! - och det där med vinet..)! Om du ska upp så tidigt imorgon kanske glassen är att föredra för dina extra points? ;-D

    För min del har inte dagens kosthållning gått i dietens eller hälsans tecken så den kanske jag inte ska redogöra för... *skratt*

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hittade till mig, alltid lika kul med nya bloggar. Nej metoden spelar nog inte så stor roll, bara man når målet och mår bra.
    Ser fram emot att fortsätta läsa din blogg.
    Peppkram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det smakade lika gott som det lät!!!Tur att det snart är torsdag då så du får upp på vågen och le åt dina framsteg!!!

    SvaraRadera
  4. Tack vad snällt av dig :o)
    Kul att du gillar den.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Du kämpar på bra. Fast det där med stavar vet jag inte. Det är bara i promenadens mest intensiva fas, när armarna far som en pendel fram och tillbaka, när musiken är som bäst som jag kanske, kanske kunde tänka mig med stavar.

    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  6. Du är duktig nu tjejen!!! Hoppas det visar sig på torsdag!

    Kram!

    SvaraRadera