måndag 9 februari 2009

Vilken skillnad!

Det är att vakna när det är sol ute, man liksom mer eller mindre hoppar ur sängen!
Igår var det som att leva i en glasbubbla med världens skitigaste fönster....det blir man inte pigg av!
Det blev ingen badminton igår, mannen kände sig lite hostig och snorig (nej, han är inte 2 år...). Tror inte han vågade riktigt efter att ha läst mitt inlägg! Få se om han törs idag?!?

Annars kommer väl veckan rulla på; pointsräknande, matlådelagning, nya arbetsplatser är saker som står på agendan.

6 kommentarer:

  1. Visst är det skönt när solen skiner - när man slipper se dammet inomhus och skitiga fönster! :)

    Själv var jag ute på en morgonpromenad och såg solen gå upp. Det är vackert!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att Peter är avundsjuk på din nya outfit..... Hur känns det att va "ledig" nu då? Ha det gott gumman så hörs vi.

    SvaraRadera
  3. Så klart han vågar. Han är ju förkyld och då kan man inte sporta. Också blir vi karlar lite sjukare än er kvinnor. Det vet ju alla.
    Ha det
    Kram

    SvaraRadera
  4. Klart han är rädd att förlora! ;)

    Underbart väder och spännande för dig med nytt jobb.

    Jag ska bjuda på middag imorrn, min mamma fyller år så jag har iallafall planerat den. Min egen mat behöver liksom inte planeras så mycket, tyvärr...

    SvaraRadera
  5. Hej gumman! Har kommit till Thailand nu de är rikigt varmt och skönt som tur är så är det lite disigt så solen bränner inte allt för hårt. stället är inte de bästa ska åka vidare på fre. men vet inte var än vi får se.
    Hoppas allt är bra där hemma följer din blogg vi hörs hälsa alla! puss o kram

    SvaraRadera
  6. Det är jätteskönt när det är sol :o)
    Jag älskar solen och den får gärna visa sig varje dag.

    KRAM

    SvaraRadera