måndag 2 februari 2009

Nu jädrar är det hårdhandskarna på!!
Den här veckan ska jag fylla i checklistan NOGA!! Inte överäta några points utan spara till helgen istället. Och stegräknaren är på, inte för att det kommer bli några 10 tusentals då jag är ledig och bara ska vara hemma!

Spikmattan jag beställt är egentligen mer ett spikunderlägg. 6000 plastspikar ska ge avslappning och frisätta endorfiner som ju är ett kroppseget uppåttjack! De som har provat säger att man blir beroende....vad vet jag?
Är man nyfiken så finns det mer info på www.shaktimattan.se

2 kommentarer:

  1. Tack för upplysningen. Jag är inte hemma på sådana nymodigheter.

    Ta tag i det nu på vardagen så kan du släppa lite på det i helgen.
    Ha go måndag.
    Nu ska jag träna
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu jädrar ja! Det är min melodi det!

    Ta i med de återuppstådda handskarna du :0)

    *skrattar*

    Kram!

    SvaraRadera