fredag 20 februari 2009

Slut


Är så jäkla slut i kroppen just nu! Och i hjärnan, har huvudvärk och är TRÖTT!
Haft en ledig dag idag, stavgått i det fantastiska vädret och därefter MRL pass som var så hårt att jag fick blodsmak i munnen... Därefter bar det iväg för att handla (var så hungrig att jag köpte en påse naturgodis....trots att jag i affären gick och knaprade på mini morötter!).
Åkte sedan hem och kastade i mig en tallrik gröt, la mej på spikmattan 25 min och gick sedan på en prommis med mannen.

Nu sitter jag och väntar på att kraften ska komma tillbaka så att jag orkar dra igång med middagen.


4 kommentarer:

  1. Ta det lungt gumman, nu vilar du upp dig i helgen ordentligt..ha en trevlig kväll..kram

    SvaraRadera
  2. Kanske en matplanering så du slipper gå hungrig? Ett litet vänligt tips till en annan dag.
    Ha en skön helg
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag kunde Gällivare på 10 poäng. Tänkte smsa dig men jag kom på att jag glömt mobilen i bilen. Blev lite stolt över mig själv faktiskt. T och jag tävlade för andra gången i "Vem vet mest", och jag vann stort igen. Ta med dig det i badminton..... Nu är jag ledig i helgen och är ensam, T ska till E-tuna på domarkurs. Ledsen....nej. Ska faktiskt bli skönt att bara slappa. Vi får hoppas att han inte ser detta för han brukar vara inne på båda IVA tjejernas blogg för att vara uppgraderad..... Ha en skön helg och kramis

    SvaraRadera
  4. MRL?

    Hoppas du vilar ordentligt nu efter dagen!

    Kram kram

    SvaraRadera