lördag 14 februari 2009

666


Jag antog Ellans utmaning om att visa sjätte bilden i sjätte mappen (fuskade dock lite, den sjätte mappen var mina gamla mobilbilder som mannen överfört. Räknas inte tycker jag!).

Bilden visar mitt (o mannens!) lilla hus i somras...tror att jag tog bilden ifall att man skulle få för sig att sälja under vintern...!

Vill du vara med så gör du såhär:
1. Gå in i dina bilder
2. Gå till sjätte mappen
3. Välj den sjätte bilden
4. Visa bilden på bloggen och skriv nåt om den. (ska egentligen skickas vidare till sex personer, men den som vill får!)

5 kommentarer:

  1. Ska kanske testa det...:) Vilket rart hus ni har!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vilket fint hus! *avis* kram

    SvaraRadera
  3. Ni har såååå himla fint hus!! Både på utsidan och insidan!

    SvaraRadera
  4. Verkligen ett pittoreskt (stavas det så?)litet underbart hus!!! Avis jag med!

    SvaraRadera