onsdag 11 februari 2009

Nu har det vänt!

Jag har haft ett par dagar med lite oro och vemod i hjärtat, hur ska min framtid gällande jobb se ut?
Men nyss vände det! Energin flödar, jag har ju egentligen hur mycket ideér och drömmar som helst!
Jag vill bla:
  • jobba som sjuksköterska, men inte fast!
  • bli viktväktar konsulent.
  • öppna egen skobutik med skor för oss med tjockare vader!
  • jobba med inredning, gärna dekoratör på IKEA!!
  • ha egen firma inom städning.

Så nu ska jag till arbetsförmedlingen och anmäla mej som arbetssökande. Och höra hur starta eget bidrag fungerar, och om det kanske finns några bra kurser jag kan få gå gratis!!

Tar på mej ringen och drar, det är ju "nowornever" som gäller!!

4 kommentarer:

  1. Shit pommes frites vad du är modig! Beundransvärd för en trygghetsnarkoman som jag själv.

    SvaraRadera
  2. Ja det är bara att köra på. Tveka inte. Hoppas det blir bra framöver för dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skobutik för tjocka vader är fasen ett måste! Nu har jag inte så tjocka vader längre, men förut var det ett jäkla problem alltså... trots att mina inte var överdrivet stora så fanns det fasen aldrig stövlar!!

    SvaraRadera
  4. Dendär skobutiken tycker jag verkligen att du ska öppna. Även när jag var smal så hade jag riktigt stora vader och kommer sällan i ett par riktigt fina stövlar =(

    SvaraRadera