torsdag 12 februari 2009

Jag fuskade idag!

Var på vv och där var kön låååång! Så lång att jag snabbt tog beslutet att hoppa över vägningen denna vecka! Orkar inte ägna mer tid åt väntan, fick nog hos arbetsförmedlingen igår!
Så det blir ingen viktredovisning idag, mer än att min våg pekar nedåt!

Istället åkte jag till blomsterhandeln och gick runt där i säkert en timma. Kollade nya fröer och dagdrömde om hur det kommer att se ut i min trädgård snart....bara några få månader kvar!
Underbart!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att du gick. Köa är fan inte kul. Du känner ju ändå att du gått ner, och det är ju viktigast. Jag får nog vänta en sommar med att så i trädgården, jag vill vänja in mig en sommar liksom. LÄNGTAR TILL SOMMAREN!!!! Vill passa på att skicka en hälsning till Camilla E: Hoppas ni har det gött´ och sola försiktigt. Kram

    SvaraRadera
  2. Äh vad trist, det är klart fördelen med att väga sig hemma. Ingen kö what so ever utan bara bestämma sig och kliva upp på den.
    Men du vet ju om att det var neråt hör jag så det låter ju lovande.
    Härlich!
    KRAM

    SvaraRadera