tisdag 3 februari 2009

Promenaden avklarad!

9200 steg står räknaren på efter lite mer än en timmas ganska snabb promenad (tack Vivi för att du ringde...!). Skönt!
Nu har jag nyss pratat med min mamma som kommit hem från semestern i Afrika, skönt att ha er hemma igen!
Lunch idag; Ugnsrostade grönsaker och biff (seg, värför köper jag kött när jag inte gillar det??). Ikväll blir det linsbiffar, åt det igår kväll också och jag kan säga att jag har varit ganska uppblåst i magen inatt.... Men det var gott och mycket mat för lite points! Behöver ju inte direkt mäta midjemåttet i kväll!!!

4 kommentarer:

  1. Inte illa för en promenad. Låter ju som mina helgpromenader. Fast de är ca 1.20 långa.

    Jag älskar kött fast biff är svårt. Jag avstår nog den och tar något annat. Just nu är det kyckling eller lax som gäller för oss. Det är väldans gott.
    Ha bra arbetsdag.
    /Peter

    SvaraRadera
  2. Var på sjukhuset i dag (med Axel på årskontroll, mer om det i min blogg under dagen) Jag gillar verkligen det sjukhuset! Saknar det.

    Hur konstigt det än låter längtar jag till torsdag och vägning!

    SvaraRadera
  3. Nu är du ju nästan uppe i 10000 steg, inte dåligt det inte :D Kram

    SvaraRadera
  4. Bra resultat med stegen, jag ska bara skaffa en ny stegräknare så jag kommer i fatt dig..kram

    SvaraRadera