torsdag 19 februari 2009

Ego TV

Ikväll är min idol Anna Skipper på TV, jag älskar hennes program "Du är vad du äter".
Jag får alltid inspiration till maträtter och träning, och framförallt mår jag så himla bra över att jag är så jäkla mycket nyttigare och sundare än de som medverkar i programmet.....en riktig ego-kick!!
Och ännu bättre blir det när jag tittar på "Lyxfällan" efteråt. Nog för att jag kan konsten att göra av med pengar, men i jämförelse är jag rena rama ekonomen!

Så på torsdagar lägger jag mig alltid med ett belåtet leende på läpparna!

5 kommentarer:

  1. Vi gillar verkligen inte samma tv-program tjejen! Jag tycker Skipper är HEMSK!

    SvaraRadera
  2. Jag ääääälskar de programmen också. Fast mer "Du är vad du äter" än Lyxfällan. Men det kan kanske bero på att jag ofta känner mig träffad av det experterna säger...;)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Åh, jag håller precis med dig, verkligen EGO tv...tyvärr är detta en kväll som jag alltid är på itrim så det blir til att banda....
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja du är rolig du! jag vet att du njuter av såna program. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag håller med dig totalt! Mina favorit program med!!! Så torsdagskvällarna är heliga :o)

    Kram

    SvaraRadera