söndag 22 februari 2009

Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill....

Jag ska plugga i höst!!
Ja, det hoppas jag verkligen! Ska söka hälsopedagog utbildning 1 år på.....Hagabergsfolkhögskola!
Är det inte perfekt? Är det inte som gjort för mej? Jag bor ju bara 50 meter från skolan som har den utbildningen jag vill gå! Ödet eller inte?
Fan (rent ut sagt!!) om jag inte kommer in!
Ämnena man läser är det jag är intresserad av och brinner för! Tänk att få lära sig om friskvård, hälsopedagogik, träning, kost mm mm..... JAG LÄNGTAR! Har ju länge undrat vad jag skulle jobba med om jag fick välja fritt, vad jag skulle kunna jobba över för varje dag utan betalning...
HÄLSOPEDAGOG, smaka på det! Det är jag!

Det enda jag oroar mej över är att man måste göra ett hälso/konditionstest som kostar 1500:-...då måste man ju verkligen få bra resultat, annars är det pinsamt och bortkastade pengar!
Men jag har ju till den 24:e Augusti på mej att förbättra utgångsläget!

http://www.hagaberg.fhsk.se/fhsk/kurser.asp?postid=90&catid=15

1 kommentar:

  1. Åhh shit vad kul, låter verkligen som något du vill göra och då ska du självklart göra det.
    Låt inte det som hände sist du pluggade avskräcka dig, det kan ha berott på så mycket olika faktorer. Med den takten du har nu kommer du vara fit for fight den 24 augusti :D
    Kramar

    SvaraRadera