fredag 27 februari 2009

Ledig!

Ja, jag är ledig HELA helgen! Lyx!
Har nyss varit och bodypumpat, lassade på lite extra idag så jag kan dricka ett glas vin ikväll med gott samvete.
Stegen vet jag inget om längre.....råkade slänga räknaren i tvätten på jobbet, så den ser jag nog aldrig mer! Men det gör inget, jag har haft den varje dag sedan i måndags och jag går faktiskt ganska många steg/dag. Sist jag kollade den idag var jag uppe i 7600 steg.

Nu ska jag duscha, fixa mat och sätta mej i soffan och invänta mannen!

2 kommentarer:

  1. Njut av din lediga helg nu...ser skönt ut med massagestolen,en sån skulle man ha hemma...kram

    SvaraRadera
  2. Åh härligt att dig att få vara ledig. :)

    Själv jobbar jag, vilket inte hör till vanligheterna. Men jag har lyxen att kunna göra det hemifrån och det är bara denna helg eftersom jag har ett projekt som ska vara klart nästa vecka.

    Hoppas att du fick en skön fredagkväll och njöt av vinet, för det är du värd.

    Kram

    SvaraRadera