torsdag 5 februari 2009

Bråttom så här sista dagen!

Hej hopp, ikväll gör jag mitt sista arbetspass på IVA, jobbar iofs imorgon och lör kväll samt tisdag, men det är övertidspass så idag slutar jag egentligen!
Känns konstigt, både bra och dåligt. Oroligt men befriande, skönt men osäkert...ja, det är verkligen blandade känslor. Hoppas jag gjort rätt!

Nu är det gasen i botten till VV föfr vägning! Min våg visar på plus...styrketränade ju igår och har träningsvärk! Jag tror att det är vätska i musklerna.....eller??

3 kommentarer:

  1. Vätska i musklerna tror jag inte på. Har ju bantat sedan 10åå och aldrig vare sig varit med om det själv eller läst om.
    Hoppas det gick bra! Jag ska väga mig 18 (eller 16 om jag hinner)

    SvaraRadera
  2. Det är säkert bara vätska, du är ju så fin och ser så ung ut.De kommer bli så tråkigt när jag inte kommer att se dig så mycket. Men jag tror att du kommer tillbaka, annars kan vi ju starta något eget! Puss o kram ses sen på jobbet.Camilla

    SvaraRadera
  3. Tycker det är tråkigt att du ska sluta hos oss. men jag är glad för din skull om det är bäst för dig :)
    Vi får väl se till att ringa dig ofta så att du får jobba :)
    Synd att du hade gått upp, men muskler är bra att ha.
    Kram!

    SvaraRadera