torsdag 5 februari 2009

Avtackad och klar!

Idag när jag kom till jobbet var det dukat till fika, duk på bordet och framställda koppar. Fick genast känslan att "hoppas inte det är mej de ska tacka av!". Men just så var det! Och jag som inte gillar att stå i centrum!
Det gick dock bra, fick blommor och present....man borde sluta oftare!
Fast konstigt känns det, har ju jobbat där i 9 år (så det kanske är dax att röra på sej...)!
Men mitt beslut är fattat och det är bara att se framåt.
Vem vet, om ytterligare nio år så kanske jag tackas av från ett ännu bättre jobb!

3 kommentarer:

  1. Jag har nog missat det där om att du ska sluta men huvudsaken är att du är nöjd med ditt beslut tjejen :o)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga att du är också omnämnd av Anna i sin krönika.
    Ha en bra dag som frilansare :-)
    Kram

    SvaraRadera