onsdag 18 februari 2009

Lång tid....

....har förflutit sedan jag bloggade sist! Har haft GALET mycket omkring mej!
Inskolning på nytt jobb (akuten), kul men så himla rörigt för min hjärna! För att röra till det lite mer så var jag på dialys utbildning igår (efter ett pass på akuten).... Så på kvällen var det bara att rensa huvudet med 40 min på motionscykeln, 400 kcal försvann!

Idag har jag och mannen spelat badminton, jag VANN ett set (eller om det heter game??). Jag känner verkligen att det kan bli fler nästa gång! Svettigt till tusen var det iallafall!
Testade vågen efterråt, visar på minus, skönt! Kollade också procenten fett, muskler och vatten. Tyvärr består jag av mer fett (32%) än muskler (30%). Men det är väl bara en tidsfråga tills resultatet ser annorlunda ut!!

Imorgon blir det ingen vägning, jobbar så tokig tid så jag missar alla tre vägningarna!

6 kommentarer:

  1. Hej vill bara tacka dig för dina inlägg i min blogg. De värmer.
    Nästa gång vinner du mot mannen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaaa! Härligt! Nästa gång vinner du fler! Nu får han akta sig eftersom du är på G!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Halloj! Ja nästa gång då är det du som vinner ;)
    Ang jobbet där du undrarde hur jag kunde vara så pigg :) Det är de nätter då jag jobbar jour och då har jag sovande och för det mesta så får jag sova hela nätterna. För annars är jag sket slut när jag kommer hem :) eller nästan i alla fall,jag går ju hem på morgonen så man hinner ju att piggna till lite i alla fal.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi nu måste jag skriva igen och ändra lite.
    Igår när jag skrev att jag skulle lägga mig men inte var trött sen när barna kommit iväg,ja då hade jag inte jobbat natten :) Utan jag var bara så jäkla trött när jag skulle stiga upp.Är nog världens tröttaste människa på morgonen ;)
    Så där nu tror jag det blev rätt *S*

    SvaraRadera
  5. Är du på akuten och jobbar nu? jag var där på "besök" i går. Fick ngt konstigt, tappade känseln i händerna, tappade halva synfältet och fick svårt att hitta ord. var på akuten mellan 10.30-17.30, halvkul....Tror dock att det är min svåra migrän från barndommen som kommit tillbaka. vad duktig du är med träningen och vägandet!!!!Kram Grannen

    SvaraRadera
  6. Förresten, hur går det med sprutan, hi, hi...

    SvaraRadera