söndag 1 februari 2009

Man anar solen!!

Idag kan man faktiskt ana solen, det var länge sedan!
Härligt! Och ljuset, det märks faktiskt att det är lite ljusare nu!
Det finns hopp!

Igår var det en jättemysig kväll hos Peppe och Camilla. God mat (inte helt vv...), härliga människor och singstar! Win some, loose some, beskriver min insats.
Det blev också mycket ventilerande av det som pg på jobbet. Nu känner jag dock att det räcker, jag lämnar det bakom mej och går vidare! Vissa personer har dock förbrukat sitt förtroende hos mej. Så är det bara!

Idag ska jag inhandla en ny träningstop att ha nästa vecka på badmintonen, kanske jag blir lite bättre i en snyggare outfit?!? Om inte annat så känns det nog bättre att förlora lite mer värdigt...
Så kanske det blir ett Bodypump pass i em...har tagit värktabletter så träningsvärken har minskat betydligt! Med lite vilja så går det nog!!

4 kommentarer:

  1. Typiskt IVA syster att ta värktabletter och gå och träna. Känner igen mig själv! ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha det är skönt med träningsvärk. Ja du vet ju var den kommer ifrån fast ibland ska man faktiskt låta kroppen vila. Det här är kanske ett sådant läge. Det är ju inte meningen att man ska ha jätteont.

    Ha en bra söndag och träna lugnt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja visst var det underbart med lite sol, kändes som vår idag :)

    SvaraRadera
  4. Hej Maribel!!
    Nu har jag skrivit :) har bara inte orkat.
    Oh, nej jag är inte ledig i morgon, och min syrra ska komma förbi innan jag ska jobba. Så det går tyvärr inte. men de hade varit jätte trevligt.
    Jag har då inte märkt av nån sol alls här borta inte, men du kanske behöll den för dig själv :)

    Kram

    SvaraRadera