lördag 14 februari 2009


Blomsterbud på alla hjärtans dag, undrar från vem....?

7 kommentarer:

  1. Åååå, så fint! Själv fick jag en träningsboll som du kanske sett...hrm...:)

    SvaraRadera
  2. Frugan fick tulpaner av mig. Det är så fint med blommor.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina :) Ja jag fick oxå blommor idag.
    Ha en trevlig alla hjärtans dag
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hahahaha ja du undrar från vem, tänk om det inte är från den du tror?

    SvaraRadera
  5. Inga blommor här, men ett fantastiskt fint kort. :)

    Älskar att bli uppvaktad...

    SvaraRadera
  6. Åh vad fina ,nä här syns inga blommor till..jag gav familjen en valentinkaka.och från Sofia fick jag en dikt,men inga blommor...

    SvaraRadera
  7. Vad fina rosor, själv har man en pojkvän som inte tror på alla hjärtans dag, men jag är inte bitter ;)
    Kram!

    SvaraRadera