fredag 28 augusti 2009

Zzzzzz...!

Jag är så trött!
Det har varit en jobbig vecka!
Internatet/kickoffen var intressant men krävde mycket tankeverksamhet! Vi verkar iallafall vara en bra klass så det kommer säkert bli ett bra år!

Imorgon ska vi äta kräftor, har handlat inför det nu ikväll. Jag kan tala om att jag INTE var ensam på affären....
Ja ja, jag fick tag på nästan allt av det jag skulle ha!

Ingen träning idag, men jag hänger inte läpp utan är stolt för att jag iallafall tränat 7 gånger den här veckan!! Imorgon blir det aerobic OM jag inte fått svinifluensan....börjar känna mej sjuk...!

6 kommentarer:

  1. Nehedööö, tror det är en ursäkt för att det är helg och du vill vila efter kickoffen.....
    Kram, hi, hi!!

    SvaraRadera
  2. Galna kvinna! 7 träningspass den här veckan???
    Trevlig helg och krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig, i morgon ska jag med zzzzzzzzzzzzzz tills jag vaknar . Droppar morgon PW. Trevlig helg....kram

    SvaraRadera
  4. Ta Esberitox och Alvedon och SOV. Det botade min sjukdomskänsla i början av veckan.

    Skit i träningen och njut över att vara hemma, tillsammans!

    Ha det så jättetrevligt i morgon!

    Mamsen

    SvaraRadera
  5. Ja, passa dig för svininfluensan! Den kommer snart och tar oss ;)

    Kramar

    SvaraRadera