torsdag 13 augusti 2009

Bra saker!

Imorgon ær jag ledig, beroende på vædret ska jag upp på ett berg (fjæll heter det kanske...) och se på utsikten. Jag går nog upp och tar linbanan ner! Vet dock inte om jag tørs sjælv riktigt! Men som sagt; Smal Snygg Modig ær ju mitt mantra!

En annan bra sak ær att det finns ett gym med bodypump! Ska gå på tisdag kl 18:45!! Hærligt! Anledningen till att jag inte hittade det nærjag søkte på nætet ær att det hær heter pomp, ha ha ha!! Græsligt kul tycker jag!

P:S, førutom førlæggningslægenheten så trivs jag! Alla ær snælla, jobbet ær INTE anstrængande direkt och naturen ær fantastisk!

7 kommentarer:

  1. Precis smal smygg och modig vännen! Skönt att att verkar ok! Kram Vivi

    SvaraRadera
  2. att allt är ok skulle jag skriva.....kram/Vivi

    SvaraRadera
  3. Bra mantra tycker jag...jag med tar nog och gymmar lite i morgon...ge gärnet..kram

    SvaraRadera
  4. Fjäll heter det.
    Våga inte kalla norrmännens fjäll för berg...det brukar jag göra och min norska svåger får då något svart i blicken.;)

    SvaraRadera
  5. Det är klart du törs! Bra mantra tycker jag! Pomp låter ju faktiskt lite kul:-))
    Kram

    SvaraRadera