tisdag 25 augusti 2009

Hmm..


..kan detta vara svaret på varför jag är tjock..?

12 kommentarer:

  1. Haha ja coleslaw är en av favissarna ;)
    Nja smyg vägde mig idag men nää det pekar inte neråt precis,tror det är chokladen i helgen som är boven+ingen motion :(

    Du frågade oxå om jag höll mig mätyt på maten och jo det gör jag ett par timmar i bland och vissar dagar kan jag bli mer hungrig.


    Kram
    De där kolorna är FARLIGT goda♥

    SvaraRadera
  2. Du är INTE tjock. Lär dig det. Du är normal.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja ibland blir det bara knäppt eller hur???
    Och du, ingen fara du kommer av bara den gå ner nu med tanke på din nya linje du valt.....

    Jag har faktiskt ingen träningsvärk, tog kanske inte i ordentligt...HA...och då undrar jag hur svettig jag måste bli innan jag ska känna något....och hur djävla tungt jag ska träna....
    men fy så det låter nu då..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Äsch, inte beror sånt på S J U godisar.
    Inte då.
    Nya tag bara! :)

    SvaraRadera
  5. Usch...har lite ont i halsen..skulle vara gott med sådana där godisar...nu..jaja men jag hoppar över pw så där tidigt på morgonen nu när jag har lite ont i halsen, vet inte om det är på gång med nåt värre så det är bäst att jag stannar i säng....och du, du är inte tjock!! Kram kram Vivi

    SvaraRadera
  6. Nämen , hoppsan :D...hörru som du tränar finns det ingen chans för de där små rackarna att sätta sig...kram ;)

    SvaraRadera
  7. Min Gud så gott det där är! Skulle jag kunna fuska på alla dagar i veckan... :)

    Tack för krya på.

    SvaraRadera
  8. Mums! Fresta icke svag karaktär!

    SvaraRadera
  9. Krävs mer än de kolorna för att du SKA bli tjock.

    SvaraRadera
  10. Så där har det sett ut hemma hos mig i helgen också :0)

    SvaraRadera
  11. DU ÄR INTE TJOCK!!!! när ska du få in de i ditt lilla huvud.
    Kram!

    SvaraRadera