söndag 2 augusti 2009

Doris och Dixon


Röjer i våran trädgård. Världens sötaste.

5 kommentarer:

  1. Barnvakt heter det så till hundar.
    Då var det ju inte sååå jobbigt. Bara kul antar jag :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fint, trodde det var småbarn, ha, ha!!
    Det måste ju varit ¨kul...

    SvaraRadera
  3. Och jag som trodde Doris var en bebis:-)) Men Doris är fint namn även till hundar. Vad söööta de är!!!!!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. hahahha skrattar för mig själv och föreställningen om att det var ungar...

    SvaraRadera
  5. Vilka fina hundar!

    Har varit på bodypump med Suzan en gång tidigare.. Men jag kommer att börja träna på Nautilus inom en snar framtid. Vi kanske kan blir ett bra träningspar du och jag, eller vad säger du? :)

    Tack för den fina kommentaren, kram Linda

    SvaraRadera