söndag 23 augusti 2009

Tänk på mej imorgon kl 8:45!!!

För då ska jag på "upprop"!! Shit, är nog lika nervös som en första klassare...
Vad ska jag ta på mej, hur ser schemat ut, finns det någon jag kommer att gilla och umgås med, vad ska vi göra på kick offen på onsdag och framförallt - MÅSTE JAG DELA RUM MED NÅGON?? Jag snarkar ju för tusan....!
Förhoppningsvis käns det bättre och lugnare efter imorgon!

Fasar också för kommande konditionstest! Var ute och sprang i em med mannen, jag har verkligen ingen strålande kondis! Trots att jag motionerar en hel del så springer han ifrån mej hur lätt som helst! Skyller på mina korta ben (kortast i kommunen!?!)!

Nåja, jag är iallafall jättetaggad för utbildningen så jag hoppas verkligen att det går bra!

14 kommentarer:

  1. Det kommer att gå sååå bra för dig imorgon!
    O ja vi ses på BP!
    *kram!*

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå bra Maribel.

    SvaraRadera
  3. Ska tänka på dig i morgon, så går det så bra så...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Inga bekymmer. Killarna brukar springa ifrån tjejerna, oftast så det är ingen fara. Du kommer springa ifatt honom efter utbildningen.
    Lycka till.

    SvaraRadera
  5. Den 9 oktober till Milano. Borta fredag fm till söndag kväll! Ska du med skall du nog bestämma dig fort, det är bokat men Ryan har ju biljetter kvar i vi har hyrt ett hus så där får du plats! Vad kul det vore!!!
    Jag har ingen dålig kondition, jag har ingen alls. Skäms på mig, hur kunde det bli så här?

    SvaraRadera
  6. Klart det kommer att gå bra!
    Lycka till.

    SvaraRadera
  7. Ta det lugnt! Det går bra, bara att vara dig själv och ta det lugnt! Vad kan egentligen hända? Nej just det ingenting egentligen eller hur? Det kommer att gå bra, stor kram så får vi ses IRL osså.....G Vivi

    SvaraRadera
  8. Jag ska tänka på dig och tro mig det kommer att gå kämpebra! Är ledig imorgon efter en dö lugn helg på jobbet.

    SvaraRadera
  9. Lycka till, du verkar ha skinn på näsan så asch...inget att oroa sig för.

    SvaraRadera
  10. Åh vad spännande! Håller dig i handen hela dagen! ;)

    SvaraRadera
  11. Varsågod! Bra att mitt råd kunde hjälpa till lite....jag brukar själv tänka så...vad kan egentligen hända? Vad är det värsta som kan hända? Hmm och så tänker man på andra länder som har krig mm så är allt här i Sverige lugnt, som skolstarter och sånt blir en liten bagis...eller hur? Lycka till nu och fira sen din skolstart med något roligt! Kram kram/ Vivi

    SvaraRadera
  12. Ska tänka på dig! Jag lovar att vi får läsa inlägg här i bloggen där det står hur bra det har gått och hur bra allt är!!!

    Lycka till!

    SvaraRadera
  13. Oj nu har jag nog missat något här? Ska du börja skolan? OCh vad är det för utbildning?

    Men i alla fall lycka till idag det kommer att gå så bra sååå.
    Kram

    SvaraRadera
  14. hoppas att uppropet gick bra!!!
    Det finns säkert massa roliga människor där som du kan umgås med. det e de som e bra med skola, massa nya vänner som man inte hade träffat annars!
    Du får ju skriva och berätta sen om dagen =)
    kRAM

    SvaraRadera