fredag 21 augusti 2009

Hemma!

Så skönt!!
Allt är bra, har just ätit en god middag (Cesar sallad) och till det vin!! Så gott efter mitt träningsläger....!
Flygningen gick fint, kommer nog aldrig att gilla att flyga....men står ut och det är fantastiskt för att vara mej!!

Och...jag har fått erbjudande om ett annat jobb!! Under ett par helger i September ska jag vara i "beredskap" åt försvaret!! Det innebär att jag ska vara närvarande vid skjutövningar och rädda liv om någon värnpliktig råkar skjuta någon annan....och det händer ju inte allt för ofta som tur är!! Med andra ord; soft jobb och lättförtjänta pengar!

5 kommentarer:

  1. Välkommen hem till svedala.....norge i all ära men tacka vettja sverige......
    Gott med cesar en av mina favvisar faktiskt....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med jobberbjudande, kul att göra något nytt.
    Välkommen hem.

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att ha dig hemma igen! Låter intressant med försvarsjobbet! Du blir säkert efterfrågad ang, svininfluensevaccineringen också!

    SvaraRadera
  4. Då kommer vi jobba åt samma arbetsgivare ett tag då. Jo jag kör posten till försvaret, i Linköping fast där kommer du väl inte att vara.

    Välkommen hem

    SvaraRadera