lördag 15 augusti 2009

Lørdag

Jaha, då var det helg i Voss. Jag jobbar (fortsatt lungt!) och det spøregnar ute!
Igår var det dock kalasvæder nærjag tog mej upp på fjællet Hanguren (~800 møh). Det var så brant och halt att jag trodde jag skulle behøva vænda om emellanåt! 50 min tog det upp, fick stanna ibland før jag fick kramp i vaderna! Ner tog det 55 min, det var læskigare! Trillade en gång....men slog mej inte! Idag har jag træningsværk i låren och ont i knæna.....

Efter jobbet ska jag hem och køra ett mag och ett førbrænningspass, sen blir det nog trøstæta och se på film....!

3 kommentarer:

  1. Hittar du något att tröstäta i NO???

    SvaraRadera
  2. Visst är det coolt med Norge och deras berg överallt...Vid vår "hytta" så är det berg runt hela...och det är så supermysigt att klänga runt där....och vad beträffar mig, så har jag mycket kvar till fitness, dö!! Men jag ska iallafall se snygg ut någon gång i mitt liv eller??
    Kram på dig..

    SvaraRadera
  3. Tur att du inte slog dig! Ger du dig ut själv och vandrar eller har du hittat nån där som kan följa med? Kram

    SvaraRadera