lördag 8 augusti 2009

Luzern







Igår tog jag och mannen tåget till en fantastisk stad; Luzern!!
Så underbart, fina byggnader, blommor och sjön - helt turkost vatten!
Eftersom det var 30 grader och sol tog vi en båttur på em....utan solkräm.....inte så smart! Men idag ser det illröda mer brunt ut!!

Idag ska vi "göra" Zürich. Vet inte vad vi ska göra, men folk lär vi se eftersom det är europas största festival här idag! http://www.streetparade.ch/.


PS; flygningen gick rätt bra, utan lugnande tablett!!! Oroar mej inte för imorgon!

7 kommentarer:

  1. Så fin du ser ut, ja nöjd och belåten....sommar fräsch!!!
    Verkar trevligt det där.....
    Duktiga du med flygningen, men vad är det för tabletter du tar...du vet jag är ju galet flygrädd...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt du har det!! Påminner om mitt älskade Österrike (men det är ju inte så konstigt eftersom de är grannar). Ja, vad är det för tabletter du tar? Kanske skulle vara ngt för mig också!
    Ha en trevlig semester! Kram

    SvaraRadera
  3. damn you vad jag e avis!! NJUT!!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder. Ha det fortsatt bra och trevlig hemresa, kommer att gå bra.

    SvaraRadera
  5. Åååå, vad mysigt. Jag vill också resa (och åker till Samos om en vecka :o))

    SvaraRadera
  6. Gud va härligt det såg ut på bilderna!!!
    Skönt att resan gick bra också!!
    Kram

    SvaraRadera