söndag 2 augusti 2009

Söndag!

Härligt soligt väder, ÄNTLIGEN!
Man blir så mycket piggare och gladare, och lite snyggare med solbränna på näsan!
Idag blir det dock inte så mycket "ligga still i solstolen" eftersom vi ska vara barnvakt till lilla Doris (4 mån) och hennes treåriga storebror!
Herregud, vilket röj det kommer bli. Och vi som inte är vana, HUR SKA DET GÅ?? Får väl rapportera senare!
Föräldrarna ska med den 14-åriga dottern Evelina på friidrottstävling. Evelina Erlandsson kommer att gå långt, är mycket lovande i sin årgång. Skulle inte förvåna mej om hon kommer att vara med på fredagarna i Golden Leuage i framtiden, kom då ihåg var ni läste det först!

3 kommentarer:

  1. Ja har man inga småttingar eller har haft på länge är det ju en omställning, fast man vet att det är på kort tid...
    Jag har verkligen inga småttingar här, båda är ju 20 år snart.....
    Men det ska nog gå bra, det vet jag....

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med sol! Här är det molnigt:-(
    Doris, vilket fint namn, det hette min älsade mormor!
    Jag ska lägga Evelinas namn på minnet när jag ser friidrott, för det är verkligen kul att titta på, längtar till friidrotts-VM i Berlin nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en kul dag, ja spännande då får vi ha lite koll på Elevina Erlandsson, roligt med så duktiga ungdomar! Vi hörs kram Vivi

    SvaraRadera