söndag 16 augusti 2009

Efter regn kommer sol!

Ja, så låter ju ordspråket och det verkar stæmma! Det har næmnligen (næstan) slutat regna och imorgon ska det bli SOL! Halleluja moment!

Var ju som sagt ute på en kombinerad PW och jogging tur i fm innan jobbet. Bløtt var bara førnamnet... Frøs så mycket efterråt att jag var tvungen att værma mej med 35 min førbrænnings træning!
Imorgon ska jag ta mej till gymmet "MOTIONSGUTTARNA" (gapskrattar!!!) och gå på ett MRL+ Step pass. Ska bli skoj! Och på tisdag ær det dax før pomp.

Maten har gått strålande (ganska iallafall)! Æter mycket frukt och grønsaker med keso. Men har också trøst ætit en hel centerrulle till filmen igår... Hær på jobbet tror de dock att jag ær værsta hælsofreaken...och de kan de ju få tro! Det ær ju det jag ska bli om inte annat!

10 kommentarer:

  1. Hej tjejen, njuta av solen så länge du kan. Såg imorse på nyheterna att det dka falla änmer regn i Norge. Här hemma blåser det VÄLDIGT. Vilket hus är det som snart blir till salu? vi är nyfikna jag och min sambo.

    Ha det bra du hälsosamma människa.

    SvaraRadera
  2. jag kan stava, bli dock tokigt ibland när man skriver för fort och slarvar med genomläsning innan man skickar (suck!)

    SvaraRadera
  3. pompa lungt!

    När kommer du hem o kör på mitt pass då? =)

    SvaraRadera
  4. har svarat i min blogg på din kommentar ;)
    kram!

    SvaraRadera
  5. Det här går ju bra som helst och att dom tror att du är hälsofreek är ju ännu bättre.....blir du inte taggad????
    Det blir jag när dom kallar mig för Lotta "skipper" ha ha på jobbet....
    Kram

    SvaraRadera
  6. Du kämpar på bra i Norge, härligt....kram

    SvaraRadera
  7. Heja Heja! Det går ju riktigt bra för dig! Har läst igenom alla inlägg som jag missat i internet-löst-land :0)

    Kul med alla dina bilder tycker jag!

    Stor kram från mig!!!

    SvaraRadera
  8. Du är duktig du! Tycker faktiskt du är lite av ett hälsofreak redan nu! ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Visst är det hälsofreak du ska bli! Det är vi väl allihopa:-))
    kram

    SvaraRadera