onsdag 19 augusti 2009

Snart hemresdax!!

Oj oj oj vad jag længtar!!
Inte før att jag vantrivs, utan før att jag trivs så vansinnigt hemma!!
Och så saknar jag:
  • mannen
  • huset
  • TV
  • dator/internet
  • radio stockholm
  • min sæng
  • solen
  • bilen
  • sydpoolens træning
  • mm mm mm...

Igår varjag på "pomp", inte alls samma som svensk bodypump...men vad gør væl det nær jag har træningsværk i mina triceps idag!!

Step:en i måndags var dock grym!! Orkade ha på mellan højden halva passet, det tar sig!

11 kommentarer:

  1. Jodå det känns faktiskt rätt ok ska jag säga.Skönt att ha kommit in iGi tänkte,dagen igår gick ju bra likaså idag.Visserligen så har jag kännt mig mer hungrig idag,emn som jag skrev i ett inlägg så tror jag det beror på att jag äter så pass tidig frukost nu ;)
    Men det ger sig väl.......hoppas jag.

    Så nu så är jag back on track ;) Och nu hoppas jag till gudarna att jag inte ger mig förrens jag är i mål!

    Kram och tack för att du peppar mig.

    SvaraRadera
  2. Borta bra men hemma bäst.
    Välkommen hem

    SvaraRadera
  3. Hur länge ska du vara där borta ? Ja visst är det gött med träningsvärk!

    SvaraRadera
  4. Du är så välkommen hem till gamla kära Svedala! Tur att du har kunnat kolla bloggarna i alla fall, för dina kommentarer är så roliga att få! Kram

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem! Nu har du en ny utmaning att ta itu med! Men då är du ju hemma och har gångväg till utmaningen! Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Ja visst är det kul att åka bort.....men underbart att komma hem....
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja oj vad snabbt tiden går! Ja välkommen hem...behöver PW i massor...har gått UPP i vikt!!!! /kram Vivi grannen

    SvaraRadera
  8. Det är inte förrän man kommer bort man inser hur bra det är hemma.Tack för all din värme och inspiration...kram

    SvaraRadera
  9. Var det i tur ordning du skrivit vad du saknade? :0)

    Det är ju det som är tjusningen med att vara borta- att man saknar det man har hemma!

    Välkommen hem :0)

    SvaraRadera
  10. Något som är bra med att åka bort är att man längtar. Att längta är bra för då förstår man att uppskatta det man har hemmavid. Eftersom Norge varit på tapeten tidigare och du valde att tacka nej tänker jag att denna tid i Norge stärkt dig. Nu har du gjort det, du har varit där. Bra gjort!
    Det faktum att du tagit för dig med träningen på en ort i ett land du inte känner tycker jag är ett tecken på att du är en mycket stark kvinna. Sträck på dig Maribel. Välkommen hem!

    SvaraRadera