tisdag 11 augusti 2009

Dag1...

...har nu førflutit.
Jag har mestadels sovit eftersom jag jobbar ænnu en natt (samma svenskgæng som førra natten! Dock lite fler patienter, men inte sjukare...).
Hann iallafall gå ner på byn och handla lite, gud vad glad jag ær att jag hade lite mat med mej! Det ær dyrt hær! Lite frukt och grønsaker och vips - 800 NOK!

Att bæra hem dessa varor var rena træningspasset! Ca 1 km och 600 højdmeter, men blev svettig kan jag lova. Men det behøvde jag bli, det suger i motionstarmen!

3 kommentarer:

  1. 800nok, hur mycket e de i svenska pengar? (för en som har noll koll på hur valutorna står..)
    Haha, skönt med lite träning för dig som vill, själv hade ja säkert tagit bussen eller taxi *haha*
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mia: vet inte helt riktigt...men nærmare 1000 lappen!
    Kram Maribel

    SvaraRadera
  3. Fy fan! De va riktigt dyrt!!!!!! /mia

    SvaraRadera