torsdag 6 augusti 2009

Bättre!

Ja, idag känns det lite bättre!
Tror min lilla svacka kan bero på stress, sköter ju huset själv när inte mannen är hemma och har haft mina två resor att planera och packa inför.
Och så ska jag flyga själv....jag som inte kunde flyga alls för ett år sedan!! Lite pirrigt, men jag får fokusera på andningen (mindfullness) det brukar ju funka!

TACK för alla kommentarer på inlägget igår, det värmer och uppmuntrar.
Själv försökte jag uppmuntara mej med middag och bio med vänner, och se- det funkade!!
Såg "Sommaren med Göran". Ganska rolig film i i ca 50 min, sedan.....zzzzzz!

7 kommentarer:

  1. Skönt att det är bättre! Berätta om utbildningen, nu blev jag nyfiken. hälsopedagog...ja ja mensann!

    SvaraRadera
  2. Nä vad trist att den var så zzzzzz filmen! Och vad skönt att det är bättre idag, ja det är nog stress! Flygningen ordnar sig ska du se, det är modigt av dig att flyga själv, tänk vad det har gått framåt! Som du skriver för ett års sen kunde du inte ens flyga! Vi får väl lägga till på mantrat ordet modig med "smal och snygg och modig" nu tar det ju lång tid innan vi kan pw, suck vad tråkigt!!! Jag får rabbla dom där orden när jag går ensam: "Smal och snygg och modig" kram kram Vivigrannen

    SvaraRadera
  3. Hej M
    Skön granne du har. Inte behöver du oss när du har henne på nära håll.
    Lycka till med allt framöver.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sv: Nja, jag måste ta det lugnt i början. Jag har ryggbroplem (skolios) och då får man börja sakta innan man kan öka tid och tempo.

    Men om någon/några veckor kommer det säkerligen ökas. Ett tag gick vi nästan 1 timmes långa promenader på kvällen. Tyvärr blev det så olidligt varmt att vi inte orkade vara ute och längre men nu har jag tagit tag i det igen.

    Nu ska vikten bort! :P /Clinen

    SvaraRadera
  5. Hej! Hittade precis hit och vill lämna lite spår efter mig. Fin blogg du har , jag kommer gärna tillbaka, ha det bra !!!

    SvaraRadera
  6. Skönt att det känns bättre nu! Modig är du också, allt går och allt är möjligt, tänk så!
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Bra att allt känns bättre nu Maribel. Alla har vi såkallade "SKITDAGAR". Utbldningen kommer att passa dig perfekt, är jag säker på.

    SvaraRadera