fredag 3 april 2009

Vår på Vårvägen!!





















8 kommentarer:

  1. Det ser snyggt ut. Kan du inte komma förbi oss och fixa lite också. Hos oss är det fortfarande vinter, suck. Jag har inte tid. Jag ska ju träna*ler*. Nåja efter helgen hoppas jag att det är lite bättre.
    Kram
    /Peter

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad fint! Jättefina bilder, Ja nu har vi vår här på vårvägen eller hur? Och FREDAG igen! Hmm nu ska jag städa (Ovanligt)....eller först ska jag sola sen städa! Kram Vivi

    SvaraRadera
  3. Har just planterat ut lite penseér och narcisser. I morgon ska vi till Getryggen och elda ris. Så visst är det vår! Underbart!!

    SvaraRadera
  4. Ja, vad härligt! VÅR:- Jättefint! Vad har du planterat i baljan?

    SvaraRadera
  5. Åh vilka härliga bilder...måste med visa lite bilder snart ,var väldigt länge sedan...kram

    SvaraRadera
  6. Snygga bilder, är typiska villa bilder.....och du, tack för go kommentar....

    SvaraRadera
  7. Åh vad vackert du har gjort :o)
    MYS!

    SvaraRadera