onsdag 15 april 2009


Pustar ut efter 1 mils stavjoggande. 71 min tog det.

10 kommentarer:

  1. STARKT jobbat!! Du ser ju inte ens svettig ut!
    Nu har jag haft min egentid hos tandläkaren, trodde aldrig att jag skulle njuta av att laga ett hål....;-) Ha en skööön fortsatt dag i sooolen! Kram

    SvaraRadera
  2. Duktigt! Ja jag önskar jag hade ork och tid att gå nu...men snart...du, har pannan stelnat?

    SvaraRadera
  3. Duktiga du..jag önskar jag bodde nära dig , så du kunde dragit med mig ut på 1 mil kvällstid, morgonen går det lättare tycker jag..kram

    SvaraRadera
  4. En mil på 71 minuter är bra. Jag lyckas gå så långt på 90 minuter. Utan stavar.
    Kör hårt.
    Kram

    SvaraRadera
  5. GRÖÖÖN gräsmatta!!!! Härligt!

    Jag tycker att Triumf butikerna har mycket kunnig och bra personal. Jag har varit till flera butiker i olika städer och alltid fått superbra hjälp!!!

    Så det är mitt tips! Be expediten mäta dig och ge dig råd vad du ska ha för nån BH som motsvarar dina behov! Väl investerade pengar!

    Lycka till!!!

    SvaraRadera
  6. Sedär, nu fick man se resultatet i pannan. Nice

    SvaraRadera
  7. Jäklar vilket drag det måste varit där du swichade fram....bra jobbat...
    Kram..

    SvaraRadera
  8. Å vad kul med en bild på dig! Pannan ser slät å fin ut trots ett hårt träningspass! ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Oj det var inte illa det :) Bra gjort!
    Kram

    SvaraRadera