tisdag 28 april 2009

Tbx!

Har tillbringat helgen på sjön, kryssat fram och tillbaka till Helsingfors och firat plastpappsens 70-års dag! Har haft det hur mysigt som helst!
Vädret perfekt,maten perfekt, shopping perfekt och surprise faktorn var HÖÖÖÖÖÖG när 20 av hans släktingar överraskade på en brunch! Hans min när alla stämde upp i den finska versionen av "ja må han leva" var obetalbar!!

Det enda minuset är att jag har ätit och druckit onyttigt...som man lätt gör vid speciella tillfällen! Därför har jag bestämt mig för att "pulvra" idag och imorgon. Och träna liiite mer den här veckan! Startar med en PW nu och bodypump i kväll. Dagen ska tillbringas med trädgårdsskötsel, vilket också kan räknas som motion!

4 kommentarer:

  1. Du verkar så himla motiverad så även om du fått i dig lite extra kalorier under kryssningen så är de säkert snart borta! Sen låter det som att kryssningen var värd de där extra kalorierna... :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Du är värd de där härliga dagarna och nu ser du till att du kommer ifatt dem. Kör hårt.
    Kram
    Peter

    SvaraRadera
  3. Lät som om du hade så kul på resan att det var värt varenda liten kalori. Eller hur!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Man måste ha kul i livet och ta hand om det som blev sen ibland....respect yourself....
    Skönt att du är tebax....saknat dig...
    Kramfrån mig...

    SvaraRadera