fredag 10 april 2009

Min Påsk!!

Kökets pynt!

Påskpynt på matsalsbordet

Mer matbord...


Min påsk kommer mestadels att tillbringas på IVA!
Idag jobbar jag kväll, imorgon heldag och på söndag fm.
Jag är inte så ledsen för det, har inga riktiga påskfirar traditioner mer än påskägg och ris när jag var liten. Och det ger bra med pengar att jobba!

På måndag ska jag dock fira påsk, det blir påskbuffe i orangeriet på Tullgarns slott med mannen, mamsen o "plastpapsen"!

Trots dålig påskfeeling så har jag pyntat hemmet lite, lite... Men fullt tilläckligt! Eller hur?!?!

3 kommentarer:

  1. Vilket fint pynt, tycker dock inte det är för lite, jag har inget alls :P men så har jag katt också...
    Hoppas jobbandet går bra! Kramar

    SvaraRadera
  2. Men du, ha en riktigt trevlig påsk fast att du jobbar.....
    Men superfin pyntning har du gjort iallafall...inte jag så mycket, men vi ska ju ha folk här 2 dagar i påsk, så mer mat har vi...oj, oj...
    Kram på dig...

    SvaraRadera
  3. Jättefint pyntat som vanligt! Glad Påsk på dig (er) förresten så här lite sent om sider.

    Vi ses på orangeriet på annandagen!

    Puss!

    Mamsen

    SvaraRadera