fredag 24 april 2009

Fredag

Ledig idag (ja, ledig i en vecka faktiskt!!) och har varit i Sveriges vackraste stad: Stockholm!
Först till Dr Carmen för en sista kärlsprutning, hon är sååå nöjd över mina ben och mej. Jag känner mej som en duktig patient!
Efteråt flanerad jag på stan, kikade i lite affärer och provade lite kläder. Köpte en tunika/klänning i storlek 38!!! My good, det var inte igår!
Väl hemma träffade på grannen som undrade hur mycket jag gått ner eftersom jag såg så smal ut!!
Jag suger i mig som en svamp!!

6 kommentarer:

  1. Håller med dig, Stockholm är fint och jag ska dit i morgon.....och bara va...där inne...mysa med mig själv....
    Kram..

    SvaraRadera
  2. Du är duktig Maribel, kul med uppmuntran från grannen. Se det som en god belöning till dig för ditt kämpande. Sug i dig och var stolt över dig själv. Trevlig helg önskas dig.

    SvaraRadera
  3. Åh, vad skönt att Carmen är nöjd... hoppas du är det också!

    Jag hoppas verkigen innerligt att denna behandling lyckas så att du slipper helvetet med kärlbristningarna.

    Ledsen för att du har ärvt detta, men generna kan man ju inte påverka:-(

    SvaraRadera
  4. Hej! Bra att det går så bra hos Dr Carmen! grattis! Och grattis till st 38, vad roligt, det kändes väl skönt, tänk om jag kunde vara lika duktig som du!

    SvaraRadera
  5. Gör det ont att fixa benen?
    Och hur vet man hur resultat blir?
    Kram Bönan som också varit i Stockholm, håller med - världens vackraste stad...!

    SvaraRadera
  6. Underbart med såna fina kommentarer. :) Jag fick en av (den manlige) grannen igår "gud vad smal du har blivit, nu är du väl klar va?". Det känns fint och nu är det snart klart.

    Är allt bra annars, saknar dig!

    Kram Ellan

    SvaraRadera