måndag 20 april 2009

Riktig bra träningsdag!!

Nyss hemkommen från ett bodypump pass, orkade lägga på lite på benen idag! Vilken skön känsla det är att ha gått från minsta vikterna i klassen till en av de som lassar på!!! Nice, trodde jag aldrig!
Imorse var jag ute på en timmas PW med stavarna, hade RIX fm i öronen (brukar för det mesta ha Bandit) och vilken flopp!! Bara en massa prat... Kanske dax att göra en egen tracklist till MP3:n?

Imorgon blir det motionscykling i källaren samt lite rump-mag övningar. Har tagit ledigt imorgon! Tror att min migrän har att göra med att jag jobbar för mycket, det är dumt!!

Världens bästa man har rest till Zurich idag, och lämnat mej med hantverkare! Ska bygga tak över ytterdörren och altanen. Blir mysigt, men är så jobbigt att ha snickare från 07-19 varje dag!! Brygger huuuur mycket kaffe som helst....!

9 kommentarer:

  1. Musiken är viktig. Snacket får man skippa och fixa ren musik själv om det inte finns någon radiokanal som kör bara musik.
    Du drar på som sjutton med träning. Det är rätt och det syns ju på bilderna att du tränar. Halsen är det syns mest på bilden, tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad snabba dom är, hantverkarna, du kan ju trösta dig med att det är en vecka, när vi flyttade in hade vi hantverkare INNE och ute hela sommaren! Då var man inte sååå glad kan jag ju säga fast man var ju lycklig för att ha flyttat in så då tänkte jag inte på det, men på slutet var man sååå less! Det kommer att bli jättefint hos er! Vad kul! Vad gullig hälsning Peter hade gjort till dig!

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat , det är så kul att höra när någon ökar sina vikter....själv maxa jag lite för mycket tror jag i lördags, men va tusan gör det, allt är ju övergående......
    Kram..

    SvaraRadera
  4. Bra att du tar ledigt! Perfekt när du vet vad migränen kommer av så du kan åtgärda det direkt! Bra jobbat!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Migrän, ja fy det hade jag mycket förr i tiden, men efter att jag fått barn så försvann det faktiskt. För min del var det nog hormoner...

    SvaraRadera
  6. Försök att släppa på alla måsten! Min migrän har en tendens att komma när jag stressar som en tok! Men brukar släppa vid träning om det inte är ett galet anfall!! Kram och tack för dina gulliga kommentarer!!

    SvaraRadera
  7. Jättebra att du tar en ledig dag i morgon! Men, du verkar ha fullt program ändå! Vira in dig i en filt och sätt dig i solen och njut och bara koppla av. Brygg massor med kaffe och fyll på i termosar till jobbarna!

    Sköt om dig, hjärtat!

    Och hälsa till världens bästa svärson!

    Mamma

    SvaraRadera
  8. Ja fy hantverkare hemma hela dagarna....bläää
    Får inget privat precis,även om de kanske inte är inna och stökar runt.
    Jaja det kommer att bli fint ialla fall;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vad grym du är.
    Massa bra träning :o)
    Ahhh men då har ju åtminstone lite sällskap av hantverkarna nu när maken är borta ;o)
    *Skojar*

    KRAM

    SvaraRadera